Hey..

Bara så att ni vet svarar jag inte på personliga frågor t.ex. Vart jag bor, efternamn, skola, person nummer........
För man kan juh aldrig vara säker på vem det är som sitter 30 cm från skärmen!
Hoppas ni förstår :)
I kväll har jag haft kör! Kul!
Nu ska jag kanske skriva bok lr fundera lite över bloggen.
Kanske ska sluta ha den som "Allt om mitt liv blogg" och istället kanske ha nått särskilt tema varje vecka, skriva om kändisar, musik, andra bloggar, coola bilder, djur, böcker, filmer. Ja ni förstår. Men jag skulle ju fortfarande skriva om mitt liv. Bara lite mindre! Vad tycker ni?
Kommentera hur mycket ni vill på detta inlägg, skriv vad NI tycker och tänker.
Vem vet, ni kanske vill ha bloggen som den är?!
Pussipuss
coolaste jordgubben va?!
Ps. kom ihåg att mejla mig om ni har nå mer förslag: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0