Förlåt, förlåt, förlåt................

Osv.......
För att jag inte bloggade igen i går :(
E såååå ledsen :(
Men det blev en liten kris hemma som jag inte tänker gå in på.
Och jag ska börja skriva bok (för 1000000000 gången) igen.
Kanske nått kapitel kommer upp på bloggen?!
Aja.
Många tycker att jag har en söt design!
Tack för alla fina kommentarer.
Jag har även gjort en header till Twixindra.blogg.se fast tror inte att hon bloggar där...
Bara så att ni vet gör jag headrar i picaza..
Kan inte använda gimp eller PS (photo shop) :(
Idag så har vi haft syslöjd (Y)

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Kaji

sv: Vad gulligt av dig, tack! :D

2011-04-07 @ 18:45:07
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0